lunes, 4 de mayo de 2020

TIGER 4 - A GREAT INVENTION: 4th - 4º (4th MAY Week)

HELLO AGAIN BOYS AND GIRLS (4th YEAR - 4º CURSO)



How are you today? I'm great and I hope you are fantastic too.

1. LET'S SING THE ABC.

2. Can you spell these words?
Podes deletrear estas palabras?
T A L K I N G
P H O T O S
R O L L E R S K A T I N G

3.ACCEDER A:


ENTRAR cos seguintes datos:

username: macmillantigerteam4

password: macmillantigerteam4

Pinchar en STORYTELLER e selecionamos UNIT 5: A GREAT INVENTION e dámoslle a STORYTELLING.
Facemos click no botón de SHOW DIALOGUE e imos pasando as viñetas dándolle ao icono de audio para poder escoitala.
Despois podedes facer a actividade de Sequencing (Poñer os debuxo en orde) e Matching (unir os audios coas viñetas correspondentes)

DIFFICULT WORDS:
WHEELS: ruedas
MAKING: hacer
WANT: querer
HEAR: oír
MIRROR: espejo
SILLY: absurdo, tonto/a

4. CLASS BOOK PAGES 38-39
Read the story again.
Do exercise 5 and 6 in the notebook:

No exercicio 5 contestade cunha frase completa.

What's Joseph Merlin's job? = Cal é o traballo de Joseph?
What does he like collecting? =Que lle gusta coleccionar?
What does he like making? = Que lle gusta facer?
Who invites Joseph to a dance? = Quen invita a Joseph a un baile?
What does he take to the dance? = Que leva ao baile?
What does he break at the dance? = Que rompe no baile?

No exercicio 6 tedes que elexir entre esas palabras:
fairy tale = cuento
enjoyable= agradable
funny= divertida 
unbelievable= increíble

5. ACTIVITY BOOK PAGE 38:
4. Write and match: Escribe e une.
5. Read and write true sentences: Le e escribe oracións verdadeiras.
6. Read and reflect. Write Le e reflicte. Escribe (a túa opinión da historia)
7. Write 6 words from the story: Escribe 6 palabras da historia.

6. Can you translate this sentences into English?
Podes traducir estas frases a inglés?
Imos repasar como se conxugaban os verbos  en presente en inglés: sempre se mantiñan igual excepto con he/she/it que engadían un -S.
I play = eu xogo/eu toco
You play = ti xogas/ti tocas
He plays = el xoga/el toca
She plays = ela xoga/ela toca
It plays = iso* xoga/iso* toca
We play = nós xogamos/nós tocamos
You play = vós xogades / vós tocades
They play = eles/elas xogan / tocan

Na unidade anterior tedes máis exemplos para repasar isto; agora intentade traducir:
Eu xogo ao fútbol os luns.
Ela toca o violín os mércores.
Ti traballas con animais.
El traballa nun hospital.
Nós levamos uniforme.
Ela leva roupas especiais.
Elas axudan á xente.
El axuda aos animais.


7. Can you write the sentences in the negative form?
Agora converte as oracións que traduciches en oracións negativas.
Lembra poñerlle DON'T antes do verbo ou DOESN'T se é he/she/it.
Example: I don't drive a car = Eu non conduzo un coche.


8. Can you write the sentences in the interrogative form?
Agora tes que converter as oracións en oracións interrogativas.
Lembra poñer DO diante do suxeito ou DOES se é he/she/it.
Example: Does they drive a car? = Conducen elas un coche?

9. FINALLY WE ARE REVIEWING THE  DAYS OF THE WEEK. CAN YOU DO THIS WORKSHEET?
Finalmente, repasamos os días da semana. Podes facer esta ficha?
Primeiro fai a sopa de letras, logo contesta estas preguntas e finalmente escríbeos en orde.
Se non podes imprimila, podes facela na libreta.
What day is it today? Que día é hoxe?
Tomorrow will be.... (Mañá será...)
Yesterday was ..... (Onte foi....)
What's your favourite day? It's ----------- Qué día é o teu favorito? É-------------

If you have any doubts .... (dúbidas) patricialopezpena@gmail.com


HAVE A NICE WEEK!!!

SEE YOU SOON!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario